今日上數學堂既時候
同肥仔傾計
之後唔小心講左個女同學d野
起初都唔知佢咩事
後來見都佢係到喊(我就最怕女仔喊嫁啦)
我係感sd sorry
就問佢係我錯定肥仔錯
佢又唔答我
之後心情開始有d燥燥地
心念都係咩都唔好理住先
做數算吧啦
落堂先同佢講sorry
佢都係唔理我......(原本做錯野...被人恨果陣會有d內疚)
都係用我最煩既一面煩死佢
煩到佢很原諒為止
終佢原諒左啦
個心放底左一舊大石
心念都係唔好亂講野...費事搞到d同學為恨我而流下眼淚
因為真係會內疚