|
|
2007 年 4 月 23 日 星期一  |
今天成為了一個落湯雞  |
分類: 未分類 |
真係唔知今日天氣想點
明明係毛毛雨..又會冇啦啦落大雨
好慘慘慘慘慘慘慘慘呀
做咩會感嫁
加上又遲左起身
出門見到小巴又好多人等
就搭巴士
估唔到會有感多人上車
真係好驚遲到
等返一個字時間
又落大下雨
你信自己定信車
我就信自己
就向學校呢個方向衝過去
大雨在我身邊提醒我..(得一個字時間)
我回到學校剛剛打鍾
心想不是下大雨..我可能會遲到
不過給雨打左身上有一種很舒服的感覺
|
« | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | ... | 180 | »
|
|