今日同詩敏姐..去左溫書..
食晏個陣....唔小心整到人地杯茶倒左..
好唔好意思..
溫溫下..就係度傾計....佢f1個陣好搞笑....個樣唔同左好多.
而家..緊係令女得多啦.....
同美講左d感既野..會唔會令佢唔開心呢....有d擔心添..
我唔開心就冇咩野..人地唔開心..我就覺得好多獲感
佢講到感..好似傷左佢心感....唉!!~~~
仲有2日咋.........加油呀...小榮..