今日早放....12點..放左學..
係隆亨食野..食完..2點返學校溫書..
似玩多過似溫書..不過我都有記野..入腦...
頭都爆呀,.,,
永遠愛著你...不輪生老病死..
也會愛你....你是我最愛的人..
我希望和你有[猿糞].....