今日心情一般般.....放學個陣冇得走住...
去T.S.A..好多好普通既英文都唔識,,
比人串7哂-..-
係度say 聲sorry..
屈左你..唔好意思=..=
原來我係感衰仔嫁.
///自己太衰啦.!!!!!
都係好多野睇到扮睇唔到算數............