★□◇㊣理想□★
                                                                                          目標中六□◇(難度★★★★)(p.s 5星最多)
                                                                                                     再見理想...-beyond
ch50402001
暱稱: 小榮榮
性別: 男
國家: 中國內地
地區: 其他地區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


2008-02-19 分類: 未分類

 今日係星期2....DAY E....好攰呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今日6點半就起左身..打比兆衡..叫佢起身...點知佢都早過我起身...

穿好3之後....兆衡打過黎...話出得門口...時間...大約係...6.11

搭[車立]落左去之後...先想起..有袋書未攞...上返去攞完就遲到..

同兆衡一齊...出..比佢話左幾句...就去搭車啦...!!!去左m記食早餐..

食7號餐,,,幾好食...食完7.9..返學啦...

早會..唔使集隊...同兆衡一齊行..行去小食部果邊...之後見到嘉明..呀橋/翹..肥仔..幾個..之後就5-6個一齊行上去囉..

今日係星期2...睇圖書...睇[漫遊中國歷史5千年]...是但睇一篇野..睇到文天祥講:[國家需就亡..但我攞有一估國心情..也要繼續抗戰下去..!!!],,,

睇完一陣....上電腦堂...一樣..都係攰既...不過冇訓教..好認真感搵歌做功課...最衰最後個幾分鐘...唔夠時間搵[花師奶-別怪他]..冇得交住真係中不足'

上完I,T堂之後...就係上放假後既第一次既數學堂...睇ETV...講概念...睇完落堂啦!!

之後就上...通識堂...唔知自己發生咩事,,係感係度笑....笑足成堂-...-可能傾d野好笑掛..

上英堂...-...-攰到訓左....中史都好d,冇訓到...

last個2堂...都係順權堂..一堂係中文....呀sir講左好多關於鬼既野....話好多未有可能既野//將來都會有可能..可惜....我有d攰..訓左2-3個字///仲有一堂係普話,,個陣個個係度玩藍牙...勁多人玩...抄詞語...抄多普通人一課,,人地抄第4課..我抄到第5課

放學啦,,,行路返屋企..行行下..呀肥未攞走個飯盒...返去攞,,,就行返返去....一陣就行左返屋企..

路上見到小學既miss..都唔知認唔認到我呢...!!今日做唔到不能夠做到十全十

肥姐死左呀!!!!

打到呢到....



最新文章
2014-02-11
2014-02-07
快開學了...
3月1日
2008-12-17
最近訪客
最近沒有訪客