★□◇㊣理想□★
                                                                                          目標中六□◇(難度★★★★)(p.s 5星最多)
                                                                                                     再見理想...-beyond
ch50402001
暱稱: 小榮榮
性別: 男
國家: 中國內地
地區: 其他地區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 2 月 18 日  星期一   晴天


返學啦!!! 分類: 未分類

-....-今日係DAY D ..2月18日.....話感快就放左12日既假期...過得真係快..

2月6日去到2月18日,,,好彩在下有做功課既習慣...返到學校只係得返2樣功課未做

慢慢做...今日有5個[now]鐘...4個係電話既...一個人既morning call....(p.s 此人是嘉明)

準備返學..點知搵極都極唔到條呔,,,後來我姑媽一搵就搵到...-...-返到學校...見返好多人....

好多老友...第一堂上中文堂...呀sir講幾講...估唔到....佢竟然話....要小測...呀!!!!!!!!

點解我唔知要小測嫁...書都冇溫過呀!!!!好彩呀sir比左15分鐘我地溫....過到骨,,,

第三堂上([壓]錢])堂..鍾國強...又出黎表演啦.....太強啦////我要出動啦..[歐呀強]!!!!

估唔到今次冇比人遲放...好快閃得人..係呢堂,,次次都係遊玩人生..

第5堂...英文堂...搞W.S...搞左好耐...終於教書啦...攰得濟...訓左-...-

lunch陪兆衡叮飯,,,走個陣///我叫佢行前梯...佢走後梯....-...-比miss 金..見到..

佢問我地做咩-..-多口得濟.講:[正飯]-...-比人捉走左...

食完lunch去打波,,,羽毛球...發左一個2年都未發個既脾氣,,,唔夠2分鐘就嬲完,,,=....=

我發覺-..-發脾氣會傷害自己同人地,,,so都係唔好發脾氣,,,

我:[發覺自己以前好天真..好傻...]{而家大個左啦..唔會再有呢事發生}

第7堂..地理...訓左///

第8堂,,,I,S,,唔知呀婆係唔係放假放傻左...今日有d問題....

放學去左借書就行返屋企....返到屋企做哂功課..打機..{秋}仔.{p.s 表外生}抱佢抱到好攰=..=

唔想打感多..



最新文章
2014-02-11
2014-02-07
快開學了...
3月1日
2008-12-17
最近訪客
最近沒有訪客