今日星期4...DAY F 其待聽日既P.E堂//
今日都依然有打比佢..但係..佢都係冇聽到..唔通佢真係唔想聽-..-
是我想太多..你種這樣說...但你卻未有..
今日d 堂冇咩野搞..朋友...依然係感...如何能參加我地6個既感情...
英文堂..校長同miss陳黎..miss陳噴香水好似開水沖涼感..勁濃...搞到個鼻好冇-..-
社際辨論比賽...黃社嬴..紅色最屎波..我冇出場咋...唔係..嬴硬..
miss 馬冇返....都係做做做做做C,W......我一日一場信長..好足夠了...要多d精神..準備3月既試..
放學..我地4個行返去..行返去之前..係art室..整左數分鐘..就走左-.-///
又玩一場攀登..先走..汶棋好廢..仲廢過我-..-
如上..同橋搭車....講心講金..講情...邊個重要d????
返到屋企..開msn..吹2吹..打左一場信長..訓啦,,,
|