本來唔想打...但係唔打..好似會身痕..(p.s 想比人打-..-講下笑姐..大家唔好認真)
今日係星期日..好攰..so.訓晏左..一係唔來..一來就一輪電話車埋黎..傻既..首先就嘉明打過黎..第2個係po ting..
本來就好舒服感訓教..點知...就係比第1個電話嘈醒左...第1句既野就係話..仲訓教呀=..=
就係呢一句...我睇睇幾點...死火..!!訓晏左...本來念住9點起身..點知...11.9先起身..
傾傾下電話...聽到d鼻{寒}聲...原來我表哥仲未起身...問佢一句...{你今日唔使返工??}
佢就話...要呀..返9點..我大驚-..-而家12點啦...佢彈左一句..唔好玩啦..自己睇一睇鐘...爆哂粗感話我..又話我唔叫佢起身=.=
我同佢講我自己都訓晏左啦...點知一陣之後有個電話打比佢...話今日佢放半日..真係玩野-..-
本來就攰到暈...好彩用左...VS,,,令到我精神爽[利]....正呀!!!...沖左個涼..落街食野..
約左2點...搭88K巴士出去..去到一半...死火..唔記得緯翹..對唔住..未記得打比你-.-下次先補返..真係攰到咩都唔記得
去到好運...個個感快到既...同嘉明行左一陣...街...佢買完碟..始終都係去左唱K...
2點幾唱到5.半...就去左影相...我覺得C敏把聲幾好多...PO ting把聲好似容祖2-.-
影相又搞一輪...走囉...同c敏一齊走...送完佢返屋企..自己就跑返去...返到屋企時間岩岩好..6.8
即刻煮飯...煮完..食左3個字....沖涼洗3..摺3....
今日唔問c敏個MSN..都唔知佢msn係叫咩名-...-
傾左一陣..
唔知兆衡同佢呀婆慶祝生日開心唔開心呢?
完啦..唔想打...
|