今日星期2..本來約左譚詩敏,,一齊行路既,,點知..時間上有d錯誤,,
本來念住問下佢d野...點知比時間破壞左..算數啦,,
起身個陣打左比Tiffany,,,叫佢起身,,,打左過去..佢仲早過我起身,,,聽日早d先左打..嘻嘻=]
上堂,,,,,,,中文...作文...閃黎閃去...唔多見人影,,都比呀sir捉到.-.-
壓錢堂...鍾國強又出黎....我地果組..野都未念..就開始做..一路做..一路念..橋同衡佢2個念..我地3個做..
手腳速度都唔錯,,,有少少成就,,,!!!
英文...去左坐c琳姐個位..認真聽書...正呀!!!!!
lunch/!!!梁寶婷d錢比人搶左..兆衡用黎請野飲-..-
我都有飲...但係心覺得唔安落..比返10蚊佢..話我同嘉明既..當我地同你買返
之後兆衡又比返50蚊佢....買左10包大檸...有米..
型!!!!!!!!!!!!!!!!
上地理-..-又訓左教教豬....
科學唉!!小測冇溫書..都唔知有小測-..-
打到呢度...聽日食早餐....
|