2006 年 4 月 18 日  星期二 晴天
會考開始近la...... 感動

                  

       會考開始近la, 時間變得更小, 自從這幾日過了沒有電腦上網的日子, 雖然一開始覺得好唔適應, 但這幾天都是這樣過, 相反反面自動走左去溫書, 可以算是一件好事, 但相信在會考前的日子應該無咩機會得閒再寫日記住, 但有時間的話都會間唔中寫下, 要把d時間轉去溫書

發表時間︰2006-04-18 07:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 16 日  星期日 晴天
連續3日想打都沒得打 感動

這幾日部電腦當左, 連想打日記都唔得, 都唔知是什麼世界來的, 現在只有洛去大窩口溫書, 否則都唔知做什麼事好像!

發表時間︰2006-04-16 04:36 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 13 日  星期四 雨天
好多人擺位ar..... 不安

    今日食完午飯之後就急急腳咁走左去大窩口, 去到時都1點, 之後去左囉自修室證, 當望一望張證時竟然去到52號, 好彩比琴日早左半個小時上去否則一定食白果, 然後上左去B室, 因為沒曬連埋的兩個位, 所以到鈞分開左坐, 而我就同我地學校F.7那個阿藍同埋佢個男友一齊坐, 而鈞就坐係我後面同其他人一齊, 溫左一個鍾到發覺今日擺位的情況幾嚴重, 有d人走左成個鍾, 人就唔係到但d野就擺住個位, 正一衰人, 之後一直溫到差唔多六點到就走左, 返到屋企打開本剛剛溫完本書, 發覺其實溫左唔係好多, 要溫的還有差唔多兩本半, 到唔知點溫好, 之後成個晚上就什麼都無做過, 只是係度睇電視, 都唔知會考快到但自己為什麼還可以那麼輕鬆!!

發表時間︰2006-04-14 08:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


好多人在自修室擺位ar 鬱悶

     今日食完午飯後就急急腳咁走上大窩口, 上到去囉左張自修室證, 發覺以去到52號, 好彩今日不像琴日一樣1點半自到, 否則一定食白果, 之後入左去自修室B房, 發覺入面無曬連埋的兩個位, 所以同鈞分開左坐, 我就同我地學校F.7那個阿藍同佢男友一齊坐, 而鈞就坐係我後面同其他人坐, 溫左一個鍾同發覺今日擺位的情況幾嚴重,

發表時間︰2006-04-14 07:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 12 日  星期三 陰天
超級熱的一日, 好似什麼都無做過 不安

     今早林住早d返去溫書, 但結果去左圖書館到訓左, 醒番之後都唔想溫書, 之後就去左睇物理成績, 出付意料之外, 物理竟然合格喎, 開心到死, 所以無咩點聽書, 上完堂之後返左屋企食飯, 食完之後又上左大窩口, 去到時我都到左第43個, 真是慢多dd出門口就連位都沒, 但是今日去到就無咩點溫到書, 溫到咁上下, 想訓一陣休息下, 但點知那一該就那刻覺得好熱, 整到想訓一陣都唔得, 後來溫到4點到洛左去行一行吹一吹風先至精神d, 所以就溫多左一陣去到5點到就走左, 返到屋企又唔想做野, 但結果是用了另一部電腦一口氣打左琴日同今日編日記, 打完之後都沒咩心機, 現家只希望部電腦快d無事, 咁之後就可以係自己間房到用, 咁就可以做番好多野囉

發表時間︰2006-04-12 06:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 11 日  星期二 陰天
部電話差d無左

      今日同小雞雞去練號, 佢今日又是準時到達, 次次早多幾分鍾都唔得, 成日都要我等, 好彩仇次等左一陣. 而在咁多次出來跑中, 今次終於可以有番決心跑到5000la, 下次希望可以號番8000la, 同以前跑城門一樣, 但時間就當然會和同城門唔一樣, 又要重新計過. 跑完之後又因為太陽鬼死咁好, 整到成身大汁, 就"拿拿"聲走左去沖涼, but今次又撞到上次沖左成個鍾那個人, 佢今次又同上次一樣, 又是我地走時佢都未沖完.

      跑完之後無去坐401返學校, 反而好無聊咁就去坐MTR到大窩口再轉31返學校, 返到去撞到侯淑敏, 咁就順手同佢一齊食飯, 一到食一到講左好多野, 之後佢又無lala叫我地影相, 影完之後就上左學校上雷sir堂, but今次上堂還比上次更嘈, 完成都唔知係咪上堂嫁, 而自己都無咩什麼心機聽書, 又是掛住同人傾野.

      放左學之後坐小巴洛車, but竟然放左部電話係車到, 害到我由千色店那站跑回總站, 好彩的事今早上有練過跑同埋發覺得早, 否則........   囉返之後同鈞去左睇doctor, 去完"工x會"到睇, 可惜去到之後先知原來要預約, 變左白行, 之後倍佢去左私家到睇, 咁睇一睇就無左三百幾蚊, 但聽佢講番咩事, 先知原來佢都幾嚴重下, 之後倍佢行到M記後就返左屋企. 返到去林住開電腦, 但點知剛剛開就話中左毒, 而且還自己熄左機還要開唔番那種喎, 害到我last day d相無曬, 所以大家睇完這編後, 如果你還有相的話, 希望你地唔好delete住,遲d sd番比我,否則未有相d人我燒唔返d相比佢地

發表時間︰2006-04-12 06:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 10 日  星期一 陰天
自己一個去左大窩口 不安

       今日起身時發了一個好有RPG感覺的夢, 但是好奇怪只記得經過就唔記得起因, 但係真是好過癮嫁, 差d為了個夢唔限起身, 但有時好唔明喎, 有時會同一個夢發幾次, 而且還要一樣, 完全是莫名其妙.

      食完飯之後就自己一個行上去大窩口, 因為個個都唔去, 得番自己一個, 之後一到行上去就一直有d好奇的感覺, 好似好悶但又好似唔悶咁都唔知點, 上到去囉到張27號, 又是d中間位置, 之後叫佢開埋另一間房, 當入到去時, 整間房得我自己一個, 又林番起第一次同小雞雞到這裡溫書時又是咁, 成間房得我地兩個, 但唔同的事今次得我一個, 之後就開始溫, 一溫就去到5點半, 但途中訓左4個字, 然後就慢慢行番屋企, 一到行一到聽收音機.......

發表時間︰2006-04-10 06:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 8 日  星期六 陰天
好無野的一日 無奈

      今日成日無野做, 本生林住出去大窩口溫書, 但ar短又去左Disneyland, 小雞雞又唔知做咩唔出, 自己如果出又出得去果2/3小時, 結果還是留在家中, 除了溫左果一陣書之外就成日對住部電腦唔知做咩, 如果又去左論壇找電影下載, 一整就整左幾個鐘, 之後就一度等晚上去飲滿月一度佢到睇剛剛下載的"魔法保母", 睇左一半終於出左門口, but果間所謂的茶樓熟d野超唔得, 一d都唔好食, 其間還是第一次d人可以等到眼訓, 而自己都等到去左3次廁所, 但去完之後竟然無水洗手, 返到去先知原來愉景那邊爆左水管(咁聖龍屋企未沒水囉),  咁一食就到差唔多11點, 食左食差唔多4個小時, 完全是食到一肚火 ,  一返到屋企就再睇過"魔法保母"睇到差唔多12點半, 之後就一直去到成2點先訓到, 完成是訢得唔好的一晚.

發表時間︰2006-04-09 02:00 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 7 日  星期五 陰天
終於發生左關係la (超長阿今次) 開心

      我相信今日的日記理論上是應該得除了我之外得兩個人睇到, 如果你不是那兩個人希望庶唔好睇la, 否則你會心臟病發嫁....到時唔關我事喎!, 但今次的日記都幾長, 但第2段寫果d野就幾有趣la

      今日又比人叫左去跑步, 可能今次是我叫佢地跑9點半所以自己特別早兩個字到左, 和我預料一樣我又是最早到那個之後淫祥遲我5分鐘到, 而小雞雞又是得個講字, 次次都話唔遲到, 結果上次準時到左之後今次又遲左20分鐘, 都唔知佢在咁多興趣入面其中一項係咪鍾意人地等佢, 難道早d出門口真的會死咩, 之後跑左一陣就無心機, 然後同小雞雞和淫祥傾野, 一傾就傾左差唔多9個字, 之後走左去沖涼, 跟住就好笑la, 小雞雞同淫祥一間房沖, 而我就扮蟹咁走左去隔黎房沖, 一度沖聽到隔黎房係度叫, 一時話"嘩~好鄭ar", 一時又話好舒服ar, 再不是特然間傳出一陣陣怪叫, 真是係佢隔黎都"客"死ar, 何況有咁多唔識得你的人係出面, 可能人地出面話, 嘩~~咁傷風敗德, 人仔細細做埋d咁嫁野, 真是......, 真是佩服自己無過左去隔黎變3個人一間房, 否則咪做左電燈囉,

      之後我同小雞雞去左M記買野, 然後一齊去左......(秘密) , 走果時上左巴士坐底之後去到唔知邊個路口部巴士停左, 跟住正林住扮見唔到小雞雞, 點知佢係正巴士面前過馬路, 真是想扮都扮唔到, 佢還一邊走一邊望入來淫笑, 係佢走左之後, 嫁巴士停一停站, 正剛剛開番沒幾耐, 走聽到陣怪叫真是心血小d都唔得, 原來一個女人係樓梯到"鑯"在下來, 之後見到後面有超多水係後腦個位流出來, 嘩~~那一刻都唔知點形容, 跟住幾秒後冷靜下來見到點解d水入面會有氣泡走出來, 之後果女人按住頭起身, 然後就見到樓梯位有杯變了型的檸樂還是茶餐廳出品嫁喎, 終於明白什麼事la, 唔怪之得d水有氣la還以後是血, 完全是自己"客"自己囉,  之後嫁巴士在一個我唔講得出來的總站停下來, 有個細佬走下來講左一句"FC4888阿, 我一定會投訴你, 你小心D", 之後望左車長一下, 見到佢過無奈的表情, 覺得個車長好可憐, 我就覺車長無野喎, 咁有人係佢嫁巴士樓梯"鑯"在下來喎, 咁佢停低嫁巴士睇一睇什麼事好正常嫁喎, 還見到一大堆水流出來阿, 佢唔睇真d咁真是有什麼事上來咁點ar, 難道一直向前行嗎? 真是想幫個車長話下個細佬, 如果佢唔係洛左車的話, 應該成巴士坐下面的人都一齊教訓下佢, 個細佬完全是有問題, 還以為自己好醒,  之後就行左番屋企, 去到電梯先記得咪幫矮仔去囉相, 但還是沒理佢, 因為唔想再洛過去, 番到屋企就開電腦密密打, 密密打, 打到現家先打完, 都沒林過會打到咁長.  應該要去訓一訓la

發表時間︰2006-04-07 04:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 5 日  星期三 晴天
終於開始溫物理la~~ 開心

      今朝正想發脾氣罵嘈醒我那個, 好彩遲左出聲炸, 如果是我個得意表妹入來叫我起身, 跟住d火立刻無曬, 之後同佢玩左陣發覺佢又聽話左又詩文左, 終於似番過女仔, 之後又同埋我地一齊食lunch然後佢ar媽就同佢走左, 然後望一望鐘發覺都2點半, 咁就囉左本物理出來溫, 一溫就溫左個幾鐘之後走左洛去陪矮仔曬相, 一到睇住佢曬一到就林, d相佢自己分好曬都整左成3個字, 如果我上個星期幫佢整咁我未要整成半個鐘, 好彩無幫佢整到, 之後佢一整完就番左屋企, 本來林住番到去之後一直溫到食飯, 結果還是去左睇電視, 直到食完飯後過多一陣9點到終於肯再溫過, 之後就一度溫一到同幾個人講msn, 整整下雖然今日定下要溫完物理成本力學, 但都是溫唔曬, 只是溫左cow定律同功率及能量守恆那d, 但都叫好好la,

      聽日就是鈞同小雞雞佢地那d人去考圖像la, 希望佢地可以考到好成績la, 最緊要唔好囉少野同遲到ar(由其是隻小雞雞), 我會在夢境中支持你地嫁比心機!!

發表時間︰2006-04-05 11:30 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


記得睇完發表感想~thx

chailimchl

暱稱: 齊濂
性別: 男
國家: 香港
MORE...

:: 齊濂回憶錄~~::

  讀不完雜誌的頁數, 卻有種非看不可的感覺, 在房間的角落玩著無聊的遊戲軟體, 是因為不玩就沒有意義嗎? 在桌子另一面的你, 試著想對你說說話, 你的表情卻沒有任何改變, 我離你是如此地靠近, 無法表達, 無法表達這份思念, 真正重要的到底是什麼呢?

 

:: 我的連結 ::

 
chalice
CHEUK
fing fing
gx69087
ho_hang
kit
mcdull19891028' s X...
money0827
Raymond yip
woodenmax's Xanga
大周文隨筆
永恆之日記
朱咪隨筆
鈞kwan隨筆
矮仔隨筆

:: 我的相簿 ::

  

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


RSS Feed