| 2006 年 4 月 18 日 星期二 |
 | |
會考開始近la......  |

會考開始近la, 時間變得更小, 自從這幾日過了沒有電腦上網的日子, 雖然一開始覺得好唔適應, 但這幾天都是這樣過, 相反反面自動走左去溫書, 可以算是一件好事, 但相信在會考前的日子應該無咩機會得閒再寫日記住, 但有時間的話都會間唔中寫下, 要把d時間轉去溫書
|
| 發表時間︰2006-04-18 07:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 16 日 星期日 |
 | |
連續3日想打都沒得打  |
這幾日部電腦當左, 連想打日記都唔得, 都唔知是什麼世界來的, 現在只有洛去大窩口溫書, 否則都唔知做什麼事好像! |
| 發表時間︰2006-04-16 04:36 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 13 日 星期四 |
 | |
好多人擺位ar.....  |
今日食完午飯之後就急急腳咁走左去大窩口, 去到時都1點, 之後去左囉自修室證, 當望一望張證時竟然去到52號, 好彩比琴日早左半個小時上去否則一定食白果, 然後上左去B室, 因為沒曬連埋的兩個位, 所以到鈞分開左坐, 而我就同我地學校F.7那個阿藍同埋佢個男友一齊坐, 而鈞就坐係我後面同其他人一齊, 溫左一個鍾到發覺今日擺位的情況幾嚴重, 有d人走左成個鍾, 人就唔係到但d野就擺住個位, 正一衰人, 之後一直溫到差唔多六點到就走左, 返到屋企打開本剛剛溫完本書, 發覺其實溫左唔係好多, 要溫的還有差唔多兩本半, 到唔知點溫好, 之後成個晚上就什麼都無做過, 只是係度睇電視, 都唔知會考快到但自己為什麼還可以那麼輕鬆!! |
| 發表時間︰2006-04-14 08:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
好多人在自修室擺位ar  |
今日食完午飯後就急急腳咁走上大窩口, 上到去囉左張自修室證, 發覺以去到52號, 好彩今日不像琴日一樣1點半自到, 否則一定食白果, 之後入左去自修室B房, 發覺入面無曬連埋的兩個位, 所以同鈞分開左坐, 我就同我地學校F.7那個阿藍同佢男友一齊坐, 而鈞就坐係我後面同其他人坐, 溫左一個鍾同發覺今日擺位的情況幾嚴重, |
| 發表時間︰2006-04-14 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 12 日 星期三 |
 | |
超級熱的一日, 好似什麼都無做過  |
今早林住早d返去溫書, 但結果去左圖書館到訓左, 醒番之後都唔想溫書, 之後就去左睇物理成績, 出付意料之外, 物理竟然合格喎, 開心到死, 所以無咩點聽書, 上完堂之後返左屋企食飯, 食完之後又上左大窩口, 去到時我都到左第43個, 真是慢多dd出門口就連位都沒, 但是今日去到就無咩點溫到書, 溫到咁上下, 想訓一陣休息下, 但點知那一該就那刻覺得好熱, 整到想訓一陣都唔得, 後來溫到4點到洛左去行一行吹一吹風先至精神d, 所以就溫多左一陣去到5點到就走左, 返到屋企又唔想做野, 但結果是用了另一部電腦一口氣打左琴日同今日編日記, 打完之後都沒咩心機, 現家只希望部電腦快d無事, 咁之後就可以係自己間房到用, 咁就可以做番好多野囉
 |
| 發表時間︰2006-04-12 06:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 11 日 星期二 |
 | |
| 部電話差d無左 |
今日同小雞雞去練號, 佢今日又是準時到達, 次次早多幾分鍾都唔得, 成日都要我等, 好彩仇次等左一陣. 而在咁多次出來跑中, 今次終於可以有番決心跑到5000la, 下次希望可以號番8000la, 同以前跑城門一樣, 但時間就當然會和同城門唔一樣, 又要重新計過. 跑完之後又因為太陽鬼死咁好, 整到成身大汁, 就"拿拿"聲走左去沖涼, but今次又撞到上次沖左成個鍾那個人, 佢今次又同上次一樣, 又是我地走時佢都未沖完.
跑完之後無去坐401返學校, 反而好無聊咁就去坐MTR到大窩口再轉31返學校, 返到去撞到侯淑敏, 咁就順手同佢一齊食飯, 一到食一到講左好多野, 之後佢又無lala叫我地影相, 影完之後就上左學校上雷sir堂, but今次上堂還比上次更嘈, 完成都唔知係咪上堂嫁, 而自己都無咩什麼心機聽書, 又是掛住同人傾野.
放左學之後坐小巴洛車, but竟然放左部電話係車到, 害到我由千色店那站跑回總站, 好彩的事今早上有練過跑同埋發覺得早, 否則........
囉返之後同鈞去左睇doctor, 去完"工x會"到睇, 可惜去到之後先知原來要預約, 變左白行, 之後倍佢去左私家到睇, 咁睇一睇就無左三百幾蚊, 但聽佢講番咩事, 先知原來佢都幾嚴重下, 之後倍佢行到M記後就返左屋企. 返到去林住開電腦, 但點知剛剛開就話中左毒, 而且還自己熄左機還要開唔番那種喎, 害到我last day d相無曬, 所以大家睇完這編後, 如果你還有相的話, 希望你地唔好delete住,遲d sd番比我,否則未有相d人我燒唔返d相比佢地 |
| 發表時間︰2006-04-12 06:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 10 日 星期一 |
 | |
自己一個去左大窩口  |
今日起身時發了一個好有RPG感覺的夢, 但是好奇怪只記得經過就唔記得起因, 但係真是好過癮嫁, 差d為了個夢唔限起身, 但有時好唔明喎, 有時會同一個夢發幾次, 而且還要一樣, 完全是莫名其妙.

食完飯之後就自己一個行上去大窩口, 因為個個都唔去, 得番自己一個, 之後一到行上去就一直有d好奇的感覺, 好似好悶但又好似唔悶咁都唔知點, 上到去囉到張27號, 又是d中間位置, 之後叫佢開埋另一間房, 當入到去時, 整間房得我自己一個, 又林番起第一次同小雞雞到這裡溫書時又是咁, 成間房得我地兩個, 但唔同的事今次得我一個, 之後就開始溫, 一溫就去到5點半, 但途中訓左4個字, 然後就慢慢行番屋企, 一到行一到聽收音機....... |
| 發表時間︰2006-04-10 06:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 8 日 星期六 |
 | |
好無野的一日  |
今日成日無野做, 本生林住出去大窩口溫書, 但ar短又去左Disneyland, 小雞雞又唔知做咩唔出, 自己如果出又出得去果2/3小時, 結果還是留在家中, 除了溫左果一陣書之外就成日對住部電腦唔知做咩, 如果又去左論壇找電影下載, 一整就整左幾個鐘, 之後就一度等晚上去飲滿月一度佢到睇剛剛下載的"魔法保母", 睇左一半終於出左門口, but果間所謂的茶樓熟d野超唔得, 一d都唔好食, 其間還是第一次d人可以等到眼訓, 而自己都等到去左3次廁所, 但去完之後竟然無水洗手, 返到去先知原來愉景那邊爆左水管(咁聖龍屋企未沒水囉),
咁一食就到差唔多11點, 食左食差唔多4個小時, 完全是食到一肚火
, 一返到屋企就再睇過"魔法保母"睇到差唔多12點半, 之後就一直去到成2點先訓到, 完成是訢得唔好的一晚. |
| 發表時間︰2006-04-09 02:00 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 7 日 星期五 |
 | |
終於發生左關係la (超長阿今次)  |
我相信今日的日記理論上是應該得除了我之外得兩個人睇到, 如果你不是那兩個人希望庶唔好睇la, 否則你會心臟病發嫁....到時唔關我事喎!,
但今次的日記都幾長, 但第2段寫果d野就幾有趣la

今日又比人叫左去跑步, 可能今次是我叫佢地跑9點半所以自己特別早兩個字到左, 和我預料一樣我又是最早到那個之後淫祥遲我5分鐘到, 而小雞雞又是得個講字, 次次都話唔遲到, 結果上次準時到左之後今次又遲左20分鐘, 都唔知佢在咁多興趣入面其中一項係咪鍾意人地等佢, 難道早d出門口真的會死咩,
之後跑左一陣就無心機, 然後同小雞雞和淫祥傾野, 一傾就傾左差唔多9個字, 之後走左去沖涼, 跟住就好笑la, 小雞雞同淫祥一間房沖, 而我就扮蟹咁走左去隔黎房沖, 一度沖聽到隔黎房係度叫, 一時話"嘩~好鄭ar", 一時又話好舒服ar, 再不是特然間傳出一陣陣怪叫, 真是係佢隔黎都"客"死ar,
何況有咁多唔識得你的人係出面, 可能人地出面話, 嘩~~咁傷風敗德, 人仔細細做埋d咁嫁野, 真是......, 真是佩服自己無過左去隔黎變3個人一間房, 否則咪做左電燈囉,
之後我同小雞雞去左M記買野, 然後一齊去左......(秘密)
, 走果時上左巴士坐底之後去到唔知邊個路口部巴士停左, 跟住正林住扮見唔到小雞雞, 點知佢係正巴士面前過馬路, 真是想扮都扮唔到, 佢還一邊走一邊望入來淫笑, 係佢走左之後, 嫁巴士停一停站, 正剛剛開番沒幾耐, 走聽到陣怪叫真是心血小d都唔得, 原來一個女人係樓梯到"鑯"在下來, 之後見到後面有超多水係後腦個位流出來, 嘩~~那一刻都唔知點形容, 跟住幾秒後冷靜下來見到點解d水入面會有氣泡走出來,
之後果女人按住頭起身, 然後就見到樓梯位有杯變了型的檸樂還是茶餐廳出品嫁喎, 終於明白什麼事la, 唔怪之得d水有氣la還以後是血, 完全是自己"客"自己囉,
之後嫁巴士在一個我唔講得出來的總站停下來, 有個細佬走下來講左一句"FC4888阿, 我一定會投訴你, 你小心D", 之後望左車長一下, 見到佢過無奈的表情, 覺得個車長好可憐, 我就覺車長無野喎, 咁有人係佢嫁巴士樓梯"鑯"在下來喎, 咁佢停低嫁巴士睇一睇什麼事好正常嫁喎, 還見到一大堆水流出來阿, 佢唔睇真d咁真是有什麼事上來咁點ar, 難道一直向前行嗎? 真是想幫個車長話下個細佬, 如果佢唔係洛左車的話, 應該成巴士坐下面的人都一齊教訓下佢,
個細佬完全是有問題, 還以為自己好醒,
之後就行左番屋企, 去到電梯先記得咪幫矮仔去囉相, 但還是沒理佢, 因為唔想再洛過去, 番到屋企就開電腦密密打, 密密打, 打到現家先打完, 都沒林過會打到咁長.
應該要去訓一訓la

 |
| 發表時間︰2006-04-07 04:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 5 日 星期三 |
 | |
終於開始溫物理la~~  |
今朝正想發脾氣罵嘈醒我那個, 好彩遲左出聲炸, 如果是我個得意表妹入來叫我起身, 跟住d火立刻無曬, 之後同佢玩左陣發覺佢又聽話左又詩文左, 終於似番過女仔, 之後又同埋我地一齊食lunch然後佢ar媽就同佢走左, 然後望一望鐘發覺都2點半, 咁就囉左本物理出來溫, 一溫就溫左個幾鐘之後走左洛去陪矮仔曬相, 一到睇住佢曬一到就林, d相佢自己分好曬都整左成3個字, 如果我上個星期幫佢整咁我未要整成半個鐘, 好彩無幫佢整到, 之後佢一整完就番左屋企, 本來林住番到去之後一直溫到食飯, 結果還是去左睇電視, 直到食完飯後過多一陣9點到終於肯再溫過, 之後就一度溫一到同幾個人講msn, 整整下雖然今日定下要溫完物理成本力學, 但都是溫唔曬, 只是溫左cow定律同功率及能量守恆那d, 但都叫好好la,
聽日就是鈞同小雞雞佢地那d人去考圖像la, 希望佢地可以考到好成績la, 最緊要唔好囉少野同遲到ar(由其是隻小雞雞), 我會在夢境中支持你地嫁比心機!! |
| 發表時間︰2006-04-05 11:30 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | » | |
記得睇完發表感想~thx
| :: 齊濂回憶錄~~:: |
|
| |
讀不完雜誌的頁數, 卻有種非看不可的感覺, 在房間的角落玩著無聊的遊戲軟體, 是因為不玩就沒有意義嗎? 在桌子另一面的你, 試著想對你說說話, 你的表情卻沒有任何改變, 我離你是如此地靠近, 無法表達, 無法表達這份思念, 真正重要的到底是什麼呢? |
|
|