| 2005 年 8 月 16 日 星期二 |
 | |
足足晚左45分先有得走  |
這幾日唔知係咪因為發覺差唔多暑假完,開始意識到d功課推積如山,所以要開始發起代號"愚公移山"行動,用左一日半時間由昨天至今日早上把數學作業做完,所以昨日根本完全沒有時間打,今日由1點開始努力移山,把生物第二冊(灰色果本)作業簿做整10頁,直至去到3點9去左返工
一返到去接阿WO個位,接著無幾耐個新仔又返,之後就一直埋頭苦幹地做,做到7點半到,經理叫的拿兩個電飯鍋去荃灣廣場Hardee's,於是就由城市中心Hardee's出發去荃灣廣場,平日行去唔洗15分鐘的路,今日行去用左足足20幾分鐘,去到後,個經理望主我問:為什麼唔用手推車,跟著我答佢話:我個經理講話唔比用,再+上又唔重
然後我開始跑返去(太耐無去練跑la,所以跑下),5分鐘後我返到去,但在之後果15分鐘中,全身都無leg,完全做唔到野,
接著休息左5分鐘後又開始做野,本來今日可以11點就走得,但是聽佢地這幾日有返工d人話,就是因為大大大大經理話要整清潔全部野,害得我地全部人一齊清潔,最後足足做左成45分鐘,
之後我出去出面,拿起一個我期待左一星期的fish湯今日終於有得飲la,飲完後真想再飲過,突然覺得全間Hardee's最好食的就是fish湯,又突然在腦中閃過一個廣播劇的對白"最好就是最好"接著自己個心笑左一笑
,之後就拿野我d野番左屋企la
|
| 發表時間︰2006-03-19 07:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 14 日 星期日 |
 | |
今日返工又順利又開心  |
今日和平日一樣早上7點30分就起身返工,返到去就開始做野,可能今日做每件是都特別得心應手,所以d野特別做得快,平日要做到9點20分先做完d野,今日8點50分就o.k左佢,
差唔多8點50分到阿WO都返番工,或者是天意安排la,差唔多由上個月中開始我每次返星期六和日的早上都是同阿WO一齊做,但我永遠是返8點但佢是佢9點,最巧合的是大家是同一間學校,
佢是中5我是中4,但佢剛考完會考,今天佢返工對我說的是我和一半班同學都是會考0分,但是大家都沒有矢望la(可能是大家都沒有期望),我地一邊做野一邊談天,成間公司為一可以大大聲講野又唔會比人話的地方只得這個,但我時常個心很想玩下佢部電話,因為佢果部就是我心目中就來1可以buy的電話,很想試下玩,突然發覺這個月d時間過得又唔快又唔慢甘,快是因為一到9月就要開學,慢的是覺得和出糧的日子還有很長的時間.
最後我地放工,我早佢一個小時走,我放3點佢放4點,我現在真想每次的星期六和日早上和佢一起返工就好la
返到屋企後,食完野睇陣電視,跟著就做中文作業,做左差唔多1個半中終於把成本野做完la,好開心,我林明天開始要做生物la
最好就和中文一樣5日中就做完la

|
| 發表時間︰2006-03-19 07:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 13 日 星期六 |
 | |
昨天超唔夠精神  |
昨天部矮仔去buy電話,看見係buy得興起,就更想快d到9月7日出糧那天去buy電話,部矮仔buy完電話之後去左swim,這次是甘多次中真是遊水多個玩水的一次,可能是少左果兩個la
到左晚上睇完無線果出野大結局後,就開始做中文作業,一直做到12點,先差唔多做完,大約應該還有二十頁到la,之後因為昨日返工返晚上,第日又一早起身部矮仔再+上去埋swim真是超sleep,最後連打這編野的精神都沒有,就去左sleep,第二日又要一早起身返早ar,真可憐
 |
| 發表時間︰2006-03-19 07:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 12 日 星期五 |
 | |
今日返工做野都叫可以la  |
今日下午食左個飯盒,跟著又開始在床上做中文作業,一邊做一邊開ICQ,結果去到3點半先做到差唔多第三十頁,然後換3返工,一返到去又見到佢,
佢d野雖然好過昨日,但是又是甘樣,本來林住早d食飯,然後入去跟跟d野,話
點知一入到去,除左個垃圾桶入面d垃圾佢做好作外其他什麼都未做,但人又一早就左,真是同佢做多一陣野個人都短命d.

接著昨日個新仔今日又返工,一直到晚上6點都沒問題,然後阿的又入來,叫我抹依樣又抹果樣,做到隻X甘,跟著因為有個新人再+上我自己又做左唔係好耐,d野又唔係做得快過人,結果一早7點半就開始準備(平日是8點半開始收)由7點半就開始清潔到10點半,接著經理叫全收,所有人休息10min之後開始做野(不是間間公司都有這樣野)休息過後又開始清潔到11點半,清潔完後叫人入來睇完後沒問題先可以走,返到"HOME"!!都11點45分,
然後等我ar哥用完部電腦之後就12點10分la,之後我同我ar哥,講左一陣野之後,佢就去sleep,全家就得我一個未sleep,然我就一直坐係到打這編野,一到打條腰就一直痛,可能今日做d野太多la,聽日還要倍矮仔buy野,buy完野後去swim,swim完之後可能就死得la,都唔知點,後日星期六又返朝早,都唔知點好,唔打la,現家都差唔多1點15分la,我要去sleep la~~~~~~~
好鬼....想sleep....................zzzzzzzzZZ |
| 發表時間︰2006-03-19 07:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 11 日 星期四 |
 | |
今日又激氣又開心...  |
今日十點幾起身,然後開左部電腦同矮仔和阿短講左一陣ICQ,接著強迫自己去做中文暑假作業,結果做左差唔多二十頁就唔想做
,接著去左食飯,食完飯後行行坐坐去到3點半,一見到個鐘3點半就換3返工,但點知一返到去就激氣囉,雖然是個女人,但係做d野做一半唔做一半,佢條PK,
本來一返到去林住食埋個晚餐先開工,就係因為佢d傑作害得我差不多晚左成一個小時先有得吃
又什麼都未做好,成日似住有人一定help佢做甘,d雞又唔溶,個雪櫃入面d雞用完又唔出聲,但雞水(蛋水)差唔多用完又唔整,d雞粉用完又唔開,接著話到7佢甘彩,但佢就好似賤文甘得個笑,最好用左我成兩個小時先正常番.

接著又有新人來返第一日工,又教佢衣樣又教佢果樣,雖然之後做得有板有眼,可惜還是做得太慢,
話得佢這樣佢又做錯果樣,突破間望下去有少少......似我剛入來做果時,
之後有幾個人入埋來一齊help手,但是佢地話我唔洗甘惡,個經理就話我似足我ar哥d性格,似住我還未有我ar哥甘樣話滴地都唔聽時,要好好教好我喎,但係我都唔想,如果唔甘做的話,佢條PK又點好聽,
果個新人又點會做快d呢!
,但係同個新人一齊做野都幾開心,可能年紀差唔多la
 |
| 發表時間︰2006-03-19 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 9 日 星期二 |
 | |
今日有好多野林  |
今日沒同矮仔佢地一齊去練跑,反而返左去學校,但是由頭到尾都是佢有佢講,我有我做野,一邊照樣抄答案,一邊就望住張工作紙或望住個窗發夢,間唔中理下佢講d野,但是都唔明佢講什麼,雖然自己是知道中五的成績有幾重要,但是每次囉起張紙或本書唔洗20分鐘就想放低,
然後又好自然地走向部電腦到,接著告訴自己由話用幾耐之後做野,但每次個結果都是一樣.都唔知開學後的半年點算好,雖然話讀緊COC合格可以當會考一分,可惜感覺上好似沒有什麼作用,
到最後拿住張所謂的證書去見工,結果張證書可能人地覺得太低級沒有什麼用又或者沒有什麼實際經驗唔請,上勞工處個網睇過差不多的工作又唔洗經驗都是得$5600~$8400到,可惜全部都不在自己區到,比埋車費都沒得7788 la.
 |
| 發表時間︰2006-03-19 07:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 8 日 星期一 |
 | |
終於終於終於都到左依個月7號la  |
今日3點一放工,返到屋企,即刻換3沖涼,然後洛左HSBC到囉錢,一放張咭入去等一陣,佢過畫面就顯示有$1909.9,唔計本來入面有果500,這個月出左1609.9,但是佢顯示的是經扣左我件3按金200所以得番$1409.9,接著因為開銀行�口時問ar媽拿左錢$300去開戶口同埋出糧時要比ar媽50%,最後自己得番份糧$609.9真係好少,
但因為我用左小小計策,所以自己多左小小錢,但ar媽就少左,我是這樣計($1409.9-$300)/2,但我ar媽是這樣計($1409.9\2)-300,兩種計法相差百幾ar,但這種計法比我ar媽話足我一日,
最後我win左,甘又和我的計畫buy電話近左一d,現家我只要多多800至1000就成功(下個月又要比ar媽50%),真想下個月7日快d到ar
 |
| 發表時間︰2006-03-19 07:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | |
記得睇完發表感想~thx
| :: 齊濂回憶錄~~:: |
|
| |
讀不完雜誌的頁數, 卻有種非看不可的感覺, 在房間的角落玩著無聊的遊戲軟體, 是因為不玩就沒有意義嗎? 在桌子另一面的你, 試著想對你說說話, 你的表情卻沒有任何改變, 我離你是如此地靠近, 無法表達, 無法表達這份思念, 真正重要的到底是什麼呢? |
|
|