依幾日真係好鬼死黑仔~
星期五下午個胸附近痛~
跟住叫牙媽陪佐我入醫院檢查~
等佐成7個幾鐘先見到醫生~
真係無病都變有病牙~
個醫生又check5到我有咩病~
唯有食粒藥再留院觀察幾個鐘~
無事走得~
醫生話可能係骨膜炎~
星期六、日都無咩點痛過~
直到勤日朝早又痛~
痛到上5到堂要早退~
又入醫院睇醫生~
醫生又係check5到咩事~
又係推測係骨膜炎~
都5知有誰可以幫到我~
今日上上下D&T堂又痛~
去佐醫療室食佐粒止痛藥~
跟住某人send佐一條sms俾我~
本來咩痛都5記得晒~
點知又俾佢條sms激鬼死~
叫佢全級頭十五名~
佢又以為十五名以後~
無奈~
最後我哋達成協議~
如果佢考到全級頭廿名~
佢話點就點~(5包括我生命受到威脅ge嘢)
如果5係佢就要聽晒我話~
哈哈. . . . . . . .
希望係我聽你話而5係你聽我話啦~
一句到尾. . . . . . . . . . . . .
加油!!!努力!!!
================================================
分分鐘需要你
願我會渣火箭 帶你到天空去 在太空中兩人住
活到一千歲 都一般心醉 有你在身邊多樂趣
共你相相對 好得戚好得意 地lum天崩當閒事
就算翻風雨 只需睇到你 似見陽光千萬里
有了你開心D 乜都稱心滿意 鹹魚白菜也好好味
我與你永共聚 分分鐘需要你 你似是陽光空氣
扮靚D皆因你 癲癲地皆因你 為你甘心作傻事
扮下猩猩叫 睇到乜都笑 有你在身邊多樂趣
若有朝失左你 花開都不美 願到荒島去長住
做個假的你 天天都相對 對木頭公仔做戲
|