琴日係善媛生日~
朝早我瞓到10點幾~
之後溫書~
下午5點幾落葵芳買禮物俾善媛~
之後6點~
小竹&民仔&牙飛& olivia & amy & 冬菇&家穎& 1E妹&牙仔&牙釗中有壽星女善媛~
我哋去佐yo park 唱k~
大家都係第一次去~
果度幾好玩~
我哋玩到9點就走~
之我又同民仔&牙飛&冬菇&家穎&牙仔&牙釗善&媛去食嘢~
我差5多食完牙斌先黎~
之後民仔&牙飛請搭的士反屋企~
今日我哋玩得好開心牙~
今日係最後一日openday~
亦係三日中玩得最開心嘅一日~
今日嘅運動量亦係最大嘅 一日~ 點解~ 因為我換佐一隻好得意嘅公仔~ BUT俾肥C見到~
點解~
因為我換佐一隻好得意嘅公仔~
BUT俾肥C見到~
佢要我送佐佢~ 我5俾~ 佢就用我嘅成績表上嘅評語黎威脅我~
我5俾~
佢就用我嘅成績表上嘅評語黎威脅我~
我好無奈甘答應佢幫佢換一隻~
最後我用佐30mins跑晒全~
中要去埋貨艙搵~
幾艱難先搵到緊存的一隻~
之後許秉德又話要換一隻~
最後我一過玩佐3張~
去換果陣佢哋話無晒公仔~
我叫許秉德直接上貨艙搵~
之後我哋拎佐好多隻~
好開心牙~
今日有好多嘢都令我好開心~
BUT都有好多嘢令我好5開心~
今次openday俾我留低佐一個美好嘅回憶~
希望下次30週年校慶我都有一個美好嘅回憶~
石天精神永遠可以喺香港生存~
openday完佐啦~
我亦都要開始溫書啦~
好緊張牙~
我知道有好多身邊嘅
朋友同屋企人都支持我~
佢哋對我嘅期望都好大~
離會考日期中有120日~
我都希望自己5會令佢哋失望~
我愛大家~
尤其係妳 ~