我哋之前辛苦練嘅習今日終於派上場啦~
今日係石天廿五歲校內慶典~
喺演出前大家都好緊張好緊張~
但演出時大家都表現得好輕鬆~
演出得好成功~
演出得甘成功真係要好多謝台前幕後甘多位工作人員~
我哋喺12月7號中會演出多一次~
希望果日同樣甘成功~
表演完我同天恩果3個中有mp~ 思~晴晴果4個食lunch~
食完lunch之後去荃灣行街~
4:30p.m.我哋就搭的士反學校~
一邊玩一邊等食盆菜~
食完嘢盆菜我哋成班人同一共約有15人去佐石蔭東玩~
我哋到11點幾先反屋企~
今日好累~
反朝8晚10~
我就黎頂5住啦~
放佐學中護送一班女士反屋企~
我用佐45分鐘安全甘將佢哋一個一個甘送反屋企~
反到屋企即時沖涼~
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
喺依段日子大家都好辛苦~
但大家都無埋怨~
大家都好投入~
大家都俾佐5少歡樂我~
我好開心~
大家都練得甘辛苦都喺為佐聽日~
聽日大家就要演出~
大家都好緊張好興奮~
希望大家聽日演出成功~
慶祝石天25周年校慶~