今日番學校試升~
陳太勤日打電話俾我叫我今日番去學跳舞~
我米話今日要試升~
放12:00~
陳太叫我12:00先去學~
我米話ok囉~
點知果個楊善媛o係度扮晒嘢甘叫我入去音樂室學跳舞~
我話陳太叫我12:00先學喔~
果個PK滔又o係度扮嘢~
依家叫你入去就入去啦~嘈咩~
我話關你咩事牙~收聲啦~
我心諗:
依家你係邊個牙~你記住你家我先係團長~
你5係牙~成日番黎正係識溝女~
勤日我屋企黎佐一位新成員~
我都有1個星期無打過日記啦~
點解?
因為部電腦壞佐~
等到勤日買佐部新嘅~
個心好痛因為用佐成$5000~
雖然部機係新嘅~但係仲有好多問題出現~
但依家都用到~
其他問題遲啲先搞啦~
我係用依部機同小肥第一個傾計嫁~
小肥今日問佐我一個奇怪嘅問顯~
搞到我有少少無奈~