最近終於把不開心發洩出來了
總是會有不開心,開心
我應該要學怎樣放開自己的心情
現在只能信任的.可能只有她們2個
將來會怎樣,無人知道
今日派成績表,成績就尚可
我承認今次冇盡力既
呢個學期我懶散左好多
上左高中後,我有改變自己的生活嗎??
我有改變嗎!! 還是我長大了嗎??
前日去左露營
去到之後,玩左一陣數字球
大約5點幾就BBQ
燒到大約8點幾就去行山觀星
夜晚行山都糸第1次咋,行左1粒鐘就到啦!
得果幾粒星咋,我望下前面勁以中國的山水畫一樣,好靚
之後行返1粒鐘返去,返到去已經大約10點幾,去左沖涼
之後又玩又訓,終於到零晨4點啦!! 去擦牙,洗面
大約5點幾就出發去行山睇曰出
行左2粒鐘.終於到啦!!等左一陣,睇住月光慢慢咁冇左,太陽慢慢咁出黎,好壯觀架
之後就行返返去,返到去已經大約10點幾
訓左一陣,之後去左射箭,玩到12點就走啦!!
今曰好凍呀!! 凍死人咩
最低氣溫得8度呀!! 嗚嗚
考多幾日試就考完啦!!
之後,就放聖誕假啦!!
冇野講啦!!! 8888
今日係康怡生日呀!!
生日快樂
其實識到佢,我覺得好開心呀!!
糸我眼中康怡係一個開心果
每次見到佢都會開心
說真的,謝謝你!!