您已經停留了
有時候不是你想像中那麼簡單的
◆做回自己是最好的◆
◆我假裝過去不重要 卻發現自己辦不到◆ 我怕一個人很寂寞◆我總是一個人
在練習一個人◆我總是渴求自由◆我只看見自己的傷悲◆只有我自己才懂得我◆真叫我心酸◆這是不能說的秘密◆
chankayin95
暱稱: 7+2;=]* 賢@@
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Invercargill
2011-11-02
2011-10-14
2011-09-29
2011-09-16
文章分類
全部 (165)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
◆大東個人日誌◆
◆吳尊個人日誌◆
◆辰亦儒個人日誌◆
◆炎亞綸個人日誌◆
◆飛輪海 - 很安靜◆
◆桃花小妹 ep.1◆
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 165
留言總數: 477
今日人氣: 4
累積人氣: 5022
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 15 日  星期三   酷熱


2010-09-15 分類: 未分類

已經開學左半個月,

原來做高中生糸好輕鬆

我同詩坐,一開始好唔習慣,冇野傾

但依家好好傾呀!!呢個位幾好

好快就到十月啦!!



2010 年 8 月 16 日  星期一   驟雨


2010-08-16 開心 分類: 未分類

3個星期既英文班要結束啦!!

當初不知幾想快d完,依家唔捨得d人呀!!

最唔捨得就係Matt、Dee、Verna、queeine 

組長係外國人,佢係澳洲人 好靚女架!!   佢叫Dee

12號去左方舟,果先岩岩同Matt、Verna傾計    果日好開心呀!!

13號已經係最後1日啦!!  果日係畢業禮,每組都要上台講野

果陣queeine 忍唔住哭左.好感動呀!!!!...

14號一齊出去食飯呀!!  我地玩得勁開心囉!!  

 

 

 

 

 



2010 年 7 月 23 日  星期五   酷熱


2010-07-23 無奈 分類: 未分類

今日訓醒之後,上校網睇下自己入咩科

入左生物、視藝、物化

我唔鐘意讀物化呀!!  悶死人,....

家姐都入左生物.我地終於可以一齊上堂啦!!



2010 年 7 月 7 日  星期三   酷熱


2010-07-07 開心 分類: 未分類

今日係結業禮同埋攞成績表

呀sir話總平均分合格可以攞成績表先

唔合格既就要見家長

本來我以為肯定要家長,點知唔洗

最開心既好好彩入到C班,太開心啦!!

之前呀媽睇死我入D班,點知..    哈哈.....

有時都要靠下運氣既..



2010 年 7 月 6 日  星期二   酷熱


2010-07-06 不安 分類: 未分類

聽日派成績表啦!!!

個人超緊張...

肯定訓唔着.‘