已經開學左半個月,
原來做高中生糸好輕鬆
我同詩坐,一開始好唔習慣,冇野傾
但依家好好傾呀!!呢個位幾好
好快就到十月啦!!
3個星期既英文班要結束啦!!
當初不知幾想快d完,依家唔捨得d人呀!!
最唔捨得就係Matt、Dee、Verna、queeine
組長係外國人,佢係澳洲人 好靚女架!! 佢叫Dee
12號去左方舟,果先岩岩同Matt、Verna傾計 果日好開心呀!!
13號已經係最後1日啦!! 果日係畢業禮,每組都要上台講野
果陣queeine 忍唔住哭左.好感動呀!!!!...
14號一齊出去食飯呀!! 我地玩得勁開心囉!!
今日訓醒之後,上校網睇下自己入咩科
入左生物、視藝、物化
我唔鐘意讀物化呀!! 悶死人,....
家姐都入左生物.我地終於可以一齊上堂啦!!
今日係結業禮同埋攞成績表
呀sir話總平均分合格可以攞成績表先
唔合格既就要見家長
本來我以為肯定要家長,點知唔洗
最開心既好好彩入到C班,太開心啦!!
之前呀媽睇死我入D班,點知.. 哈哈.....
有時都要靠下運氣既..
聽日派成績表啦!!!
個人超緊張...
肯定訓唔着.‘