痴線的今天比賽@@~~
第2局人人都打到high哂
因為大家都打左好多靚波 jackal今日好勁=)
第3局好似玩過山車甘 果種緊張既氣氛真係前所未有@@
原來係尼種氣氛下先發揮到我自己既水準*v*
本來打算同咩咩swin
點知kan要我地留低傾野,,,,以為會好無聊
傾傾下先發覺自己比以前更瞭解隊友
發現原來唔係得我一個同jackal講野佢唔應 原來人人都係
原來mark以為我甘講係煩佢
好多得著