[星期一先番打番...唔好意思..]
星期六果日我約我呀媽同我去買電話[d錢我俾...==]
去到百老匯問有冇w810i黑色.[職員:沒]
行左去豐澤買..話要一個鍾後...之後就去左吉之島行等......
之後,接到豐澤職員的電話話有la..之後就見到呀yo.問佢到7點重係到佢話:[不良學生]
重平過其他鋪.佢收1880重有其他野送..電話座呀.電話貼呀.機殼呀...果d
之後就番到屋企整..有野唔識就問左許浚同臭m...[係msn]
之後整完呢d就見到呀yo.重叫佢不良學生...哈..
================================
同m生去整機話順使唱k.
呀豬都去..[係之前重問呀yo去唔去]
上到柏裕果到..嘩...好多人排隊囉..又熱...我地話落去唱住等佢.
之後呀yo打黎...[講左咩唔記得..]
帶左呀yo黎..
唱歌加玩野...前面都無野.後尾勁玩..
笑得最勁果個係呀yo囉..[我:你今日笑得夠唔夠呀]
之後去信和行..買左幾隻多啦a夢的印仔.[5蚊隻]
之後佢地話去官塘打機
玩到6點幾重話要玩..==
即話快d走la.咁樣.後凹去左p&t到買左樣野就番屋企la.
|