| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 10 月 9 日 星期二  |
| 迪士尼 |
星期六盲去迪士尼la..都幾好玩..唔打咁多睇相la
















晚餐


睇完花車,我地就去玩鬼屋..排左大約一個鍾la.唔係驚.係好笑..笑死我

呢個芝士蛋糕係星期日食既.本來星期六食但.賣曬..20蚊..抵
之後,都無咩影相..到了夜晚的7點幾到.番到官塘.我囉野番屋企先..我家姐就去apm既白木屋[係戲院果層]
d野真係好正..

蟹子壽司


牛肉火鍋.白色果d係豆乳黎嫁.但好好食..

蛋包飯.都好好食.

8爪魚丸.好好食呀...好大舊8爪魚.又唔粉

燒雞薄餅.呢個同和民的帶子薄餅比真係不分高下.2間都咁正..
好正的一餐..食左190蚊.3個人食.姐係一位63.33..........
都算平...順帶一提.迪士尼到算好食的一間叫做皇室宴會聽..但起碼比海洋公園的好.海洋公園得一間餐廳[纜車果到]
重要60幾蚊一個餐.重要難食的..上小小果d都係45蚊一個餐..
===================
我有影到d片..花車果d.你要睇既係msn到問我囉la.
|
| 刊登時間:2007-10-09 11:11 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 40 | »
|