今日..自己一丁友過左西九龍溜冰=]
都有好耐冇溜冰了..差不多有整整的一個月了...
唔溜番都唔知自己完來真係咋左好多下- -"
但也能保持不死的記錄而離場A___A利害吧!!
話就話自己一個去...但係多數去到都會識到人..今日都唔例外,,,
有個女仔..無nana走埋黎第一句就話"「比你電話我..」我呆了. ."
咁我當然係冇比佢na..但係為左唔想hart佢so我都比左我msN佢..
不過講真..唔係佢同我傾計..我諗我都已經悶死了在溜冰場呢..就此謝過=]
溜到6點幾到就走了..實在太餓了- -#不過今日都真係幾好玩=]
◆\*|![+..刻骨銘心的愛. *.`'',一定會是真實的嗎?!
|