抱歉,,今天《披上狼皮的羊咩咩》要暫停一天..因為打到好累了-3-"
講番呢幾日,好耐冇喊既我,,有日發夢喊.___."第一次也
喊到醒左..都唔知咩事- -"就繼續訓了..
唔知點解好想搵個女朋友呢..可能是因為「直莫」而已...(唔識打)
雖然中意我的人是有的..可是一點兒的感覺也沒有..wHat'S GoinG oN?
可惜偏偏我愛的也不愛我.___."無奈極點。。。。
不過對我以言,,,愛得愈深,,傷得愈深,所以就算有愛情也不會真心對待。
╰回望我為了初戀的傷勢﹍□*比輳深×"﹏[▎,.*))
苦苦支撐的我 ." '.現在已經很累了 ★..。
|