今日訓到成12點幾..其實都係比人嘈醒-3-"如果唔係都唔想醒
朝早..On左一陣Msn..勁多人aDD我,,所以有好多我都冇理到..唔好意思>"<.>
珊珊都有on^^"傾左一陣,,要出去lu,,so唔傾得..不過我真係好想繼續同你傾嫁>X<"
出左去同屋企人去飲茶..之後就去睇樓..因為小弟要搬屋呢.__."
我就去左剪頭髮-3-"學校迫我剪..完來柒Man呢個名真係岩我,,
之前既係D頭髮ok長,,但係我呢個乖仔為左合乎學校既要求..我覺得好短.M.慘慘
之後番番去..屋企人已經揀左屋-0-"冇問資詢我意思..淨係問我有冇果D野..
我點敢話有ah-w-"因為有新屋既關係..所以要去買家私等等....
去左ReGa BOX..好多野睇..但係都係冇買到野..唔岩-3-"
行左成日..結果係得個累字-"-聽日仲要返學..都係早D訓=]
▋' .||\ × °.要懂得從後悔中學會珍惜○o︽°×▄
|