考試就快完結,,心情也輕鬆了不少=]
不過據我所知,,有好多學校都已經考完,,係唔知點解我地學校考得耐D-3-"
係到我都希望所有既考生都能夠升班na=]
今日同我屋企人去行街..但係可能琴日練完波,,隻腳好痛>:<
今日成日都諗住一個人,,唔知佢又諗緊咩呢^^"
希望可以見到佢一面就已經足夠了=]
"╰■×°+"`等待°+"`*.,;`|!