今日..我家姐提我拎傘..我冇拎到~
一早番到去,,個地下汁哂-3-"仲以為唔洗早會..點知都係要
無nana區梓暘行埋黎同我講話一陣要上台拎獎。。係班籃。。無奈
我都唔想上去..我又唔中意拎獎..又唔中意影相..但係冇人肯上去-3-"
我最後都係比人迫左上去..(遲D睇下張相令唔令..ok既就PosT番上黎比大家睇)
肯好上P.E課都冇落雨-]]今日玩手球,,第一次玩,,都幾好玩A__A
之後D堂也是悶悶的..本來今日有活動係玩降落傘既比賽..
但係因為落雨而除消了..變左睇戲..[[路寶治的世界]]都幾好睇=]
放學本來同FD去商場玩"捉E因"但係有人叫我幫佢打PJ既自評..
因為佢地冇人識打字-3-"我岩岩行過..就比人叫左去打..覺得自己好偉大A__a
搞左好耐先走得..雨愈下愈大,,我還是要冒著雨離開..全身也濕透呢>x<"
pS"岩岩同傻珊傾完電話..開心左好多呢..像一切的煩惱也拋開了=]多謝你[=
°[▌〔【我的手 在等誰 *"∼也許是另一滴眼淚 ▂﹍..*
|