今日係母親節,,祝所有母親在母親節也快樂呢=]
今日..我陪我ah娘同家姐朝早去左MK食Lunch..之後都係係Mk到過~
食完飯..諗住去睇戲,,,去左百老匯買飛..睇<海猿:終極海難>睇6點3果場..
係等睇戲既途中..去左LonG HO方同埋新之城行街..都買左好多野下~
我本來諗住買個Play Boy既銀包..但係唔太令..不過都買左個ah JacK既銀包A__A
終於都等到6點-3-"入得場..但係真係估唔到個戲院係咁細..搞到我買前左D=.="算
不過講真..真係好好睇>^-^<推薦推薦..反而蜘蛛俠就唔係咁好睇..有D悶.__."
今日都幾好玩..收獲都幾豐富^^"但係開心既同時都會諗番之前好多既回憶=]
°° *`· 誰得到過願放手×◆`*..:曾精彩過願挽留``■//
|