考試完了,,感覺到鬆了一口氣..
但是..好像沒有了從前的快樂..
今日係假期開始的第1天,,也是無聊開始的一天,,
今日諗住約人出黎..不過如我所料..冇人理我的-3-"
我因為屋企唔係成日on到Msn,,所以去左網吧..太悶了.___.
去到,,見到我個唔係好熟既F.1FD..say左個hi就冇理到佢..
就走,,on左一陣msn..完來都好多人add我,,
見到珊珊留比我既MsG,,佢都好耐冇on..有D擔心佢,,希望你唔好有事na
ps""珊珊..如果你到左既留個MsG比我=]THx[=
...[■*這刻,,即使分開了心內仍然愛著你`` *",..
|