好耐冇打日記lu,,因為考試中,,唔係咁得閒>"<
考試都算有溫書..唔算太難=]希望升到班na
聽日係我娘親生日..今日因為放假所以預早慶祝^^"
我同我家姐挾錢送左部電話比ah娘..窮呢>x<
之後去左尖沙咀食飯..同我家姐行街睇3=]其實唔關我事..我陪睇的-3-"
今日行到好累呢,,不過都玩得幾開心=]
●°"*我也許失去至知*..`'那快樂全部會停止\';;.* .