在5月7日生日的我..祝自己的一句"生日快樂"=]
今日和平時別無兩樣..因為沒有人知道我是今天生日..
我冇同過人地講我幾時生日..就算講過都唔會記得na=]
但係我都好開心..因為有3個人記得我的生日..
第一個同我講生日快樂既人係"珊珊^^"謝你的那一句話...
第二個係牙NaM..佢係正日..姐係今日同我講..估唔到佢記得呢=]
而第三個就係岩岩識既一個朋友..我都唔知點解會識佢..不過都謝了=]
其實ChLoE都有問過我係咪就黎生日..不過我都冇答到佢..
不過我同人地講我生日都冇人信-3-"
放學..奇蹟地唔洗留堂.__."人地叫我去陪佢接佢ah妹放學..屯門也//彩佢都傻a__a
係學校打左陣波就番屋企..chat Msn..有個唔識既人add左我..
同佢傾左都ok耐..覺得佢幾好耐..但有種感覺..''深不可測''也.__."多謝你句生日快樂
pS"又大一歲了..希望真的會快樂吧=]
"`_哭也找不到堅持理由?__..-ㄍ. 啞﹏這是我最難過的!|'/
|