曾答應過你的事﹏我一定會守承諾的=]
每天在學校的日子如常,,沒什麼的特別也...
因我係班會主席的原固..我要幫手諗諗聖誕既野..
估唔到主席都咁多野要諗..仲以為可以點人做野tiM.___."
放學..幫女籃練波..練左一陣唔想練(太悶了吧- -;)
同馬沙anD文西落左油MA地剪頭髮..我要留長D頭髮呢=]
所以我剪左唔係好多..都係偷溥而已..馬沙真係直左好多a__a
之後係果度食左D野就番屋企了=]
Ps"各位大俠..幫幫小弟諗下有咩活動又可以多人玩又好玩的..
救命之思﹏沒此難忘也 ﹏明白你的愛∽♯得不到更好★★
|