今日有D唔開心..Becauz MisS左今日既排球隊>"<
其實我本來都已經有計劃地唔想番..最終也真的沒有番..
係因為上次ah siR做左D對唔住我地既事..所以唔番A__A
訓訓訓..訓到1點幾2點,,真的太累了U>.<U之後又oN Msn..
上左一陣,,都唔係好記得同邊個傾過..失憶症再次發作了..
因為星期一就係社籃..所以約左一齊去練波=]
係果到打波..差D打交- -"都差D比人打...可能係我地太強了A__A
本來係魔士打緊..之後搬豆..繼續打過=]
打完食埋野12點幾先番到屋企>"<累透了..要好好地訓一覺..
聽日又要練舞..我驚我冇精神呢.___."咁落去都唔係辦法
Ps"我又學下「人地」posT歌詞先=]
呢首歌令我諗番起好多以前既憶..開心的多..傷心也不小=]
記得"劉浩龍
你有說過 我要記得 以後
誰人才是女友
玩樂時候 別要 太自由
我答應過 我會記得 回去
如常熱愛工作
然而別妨礙牽手
應該 記得 記得 記得 陪住你
應該 記得 記得 記得 非常時期
守著承諾 直到 滿足你
說服你 別要 分離
應該 記得 記得 記得 留住你
應該 記得 記得 其實 說好了
和你 一起選婚戒 迎娶你 沒需要 失諸交臂
你告訴我 我要記得 留意
無言是個 警告
再晚些 維繫不到
應該 記得 記得 記得 陪住你
應該 記得 記得 記得 非常時期
守著承諾 直到 滿足你
說服你 別要 分離
應該 記得 記得 記得 留住你
應該 記得 記得 其實 說好了
和你 一起選婚戒 迎娶你 或可使你
明白我尚記得 甜蜜時盟誓
其實從未背棄
就算暫時 是冷靜期 輸不起你
應該 記得 記得 記得 陪住你
應該 記得 記得 記得 非常時期
守著承諾 直到 滿足你
說服你 別再 生氣
應該 記得 記得 記得 攔住你
應該 記得 記得 其實 說好了
和你 一起選婚戒 迎娶你
或者會 安撫到你
**我 錯 失 過 很多|''!;;◆失去過_才 知錯;:}
|