完了,,,社籃終於也結束了,,,
最後..都係一場都冇嬴過...是我們太弱了..
場場都係輸1分-2分..唉.........一千個無奈也>"<
不過都算了吧..過去了..但就像1切的也失去了..
朋友..愛情..還有,,,很多很多的..也隨著而失去了...
遲d就係聖誕節了=]要多做準備呢..我這個班會主席>"<
今日唔post歌了..得閒先=]對唔住了..各位=]
`×!! 一個誤會 帶領我們開始 ,,* {-*:一個約會 引導我們結束♥`}