|
今日..期待已久的社籃來了..緊張的是呢>"<
Hea左成日..到LuncH換33去籃球場射下波..
唔知點解今日好似打到好亂咁..平時打都唔會..
打到最後..以「12:15」輸了>"<好憎個球証..仲要係我識既先衰..
唉..之後都冇咩心機上堂..訓埋佢..
到左放學又有比賽睇..呢次係高級組的比賽..
我地女高同女低都嬴哂=]男高都嬴埋,,係得我地男低輸左.__."
唉..算了吧..唯有聽日表現再好D na=]
pS"好唔開心ah>"<""聽日要加把勁..嬴哂佢A__A
再POST歌詞先=]
http://www.youtube.com/watch?v=XJP_ZlteSac
愛在記憶中找你 林峰
我對你 這一生 哪個可比
我與你 差一些 永遠一起
邂逅時間場地 似連場好戲
要自何頁說起
愛太重 深呼吸 欠缺空氣
愛太美 輕輕的 卻載不起
愛情來到時候 似明媚天氣
它走了 突然驟變雪落雨飛
*如果可以恨你 全力痛恨你
連遇上亦要躲避
無非想(要)放下你 還是掛念你
誰又會及我傷悲
前事最怕有人提起
就算怎麼伸盡手臂
我們亦有一些距離
你太遠 該怎麼 說對不起
你太近 一轉身 卻已高飛
快樂也許太短 似場流星雨
一眨眼 就如幻愛怕又記起
Repeat *(*)
我情願我狠心憎你
我還在記憶中找你
.*|▂遺憾我怎樣愛你★ .."〞都不等於擁有你 "°﹉"●
|