今日番左學校練排球隊..
唔知點解一番到去就奇蹟地有好多人係到..AMAYSING!- -"
之後同平時冇咩分別..都係咁練.___."
練到4點..同高俊 肥茵anD是但去左新世紀食飯- -"都係嘛嘛地
之後係果度傾傾傾傾傾傾傾同埋傾..傾左個幾鍾..
我同高俊送是但番屋企..途中超搞笑A__A[開心大發現]也!!
之後同高俊行行下..到左石挾尾..又諗番起好多野.____."
聽日都唔知有咩做..可能去練舞or去買鞋..都可能咩都唔洗去..
有d唔開心..因為練埋今日既排球隊之後好耐都冇得再練..
我之前番學係為左等星期6既排球隊..
而家冇得練..之後番學我又係為左D咩呢?!沒有了目標..辛苦也=
開始唔知自己想點..唔知為左d咩去堅持..
當一切也失去了的時候..才會發現曾經擁有過..我會知道嗎??
再post歌吧=]
http://www.youtube.com/watch?v=PeduMOHbLFY
愛! 一天 阮民安
每次我向你致電 號碼只差一點點
常在吃你愛那啖啖麵 像你分享於面前
查問理髮店聽說最近 直髮剪短多自然
清楚你近況 我會笑著睡眠
尋覓愛侶也要你背面 做我的挑選要點
無論每個角色都會變 但你的影子已蔓延
臨睡也會閉上眼說話 夢裡再與你見面
這種掛念 哪怕再過著萬年
*並沒吻過一張臉 單戀到了今天 始終愛沒有事過境遷
#誰願送我一天 期待擦過身邊 為你瘋癲
恕我直言 可會被我淚光把你感染
如若送我一天 只要你如常出現 可親吻你的肩
就算口中還呼出煙 仍感溫暖一點
懷念與你看過戲裡面 逐套數優點缺點
談論每個角色的世界 但我總消失於畫面
從沒貢獻教你愛上吧 沒有再與你見面
這種悔恨 我怕再過著萬年
Repeat * #
☆︴用表面上的快樂 ﹏ ||| ﹏ 來掩飾內心的孤單∥°
|