完來考試這段期間比我想像中的易過-]]
基本上可以話好悶TIM,,,D卷亦都比我想像中易左好多,,,
今日考ENg同Bio,,好彩係new sir出卷.___."唔係就死硬- -
考到11點半..之後又係去打機- -"悶到p係到,,
本來我發過誓唔去打..點知死人基基還左20蚊比我..等我有錢打..
打到陣..食完野去左九龍城打波..又係悶- -"d人唔係好勁..
點知同左教會d人打..仲叫我地去比賽..差d就入埋教會-3-"
星期日係彩虹比賽..但係星期五又有個比賽.___."點算好~煩~
本來之去魔士打波..但係都係冇去到,,學業要緊ma,,(其實唔關事- -)
之後就係屋企溫書上網,,上網溫書,,其實都冇咩野溫,,聽日考I.T,,
另外唔係知邊到聽番黎..係外國完美男人既指標有十大..
其中一位居然係-----拍拖和失戀至少要有3次----oo地咀- -"
不過其實都岩既..但係失得戀既都唔方完美得去邊na- -"
PS"還有數天的考試要努力喔-]]各位考生也要努力呢]
post post歌吧-]]
Jane Zhang -- Loving You 好好聽,,可惜我搵唔到歌詞,,後補吧-]]
http://www.youtube.com/watch?v=l0AEfAVDOX8&feature=related
仲有呢個,,都係有海豚音,,超正A__A必睇
http://www.youtube.com/watch?v=cNIatWs3pp4&NR=1
*..,`![◇*多得天的許可 +°愛一個x上多一課 *";;;
|