!◆﹏﹡▲×° '╳×回憶﹏惡魔×^ ` ! ` ^×
 
  *..,`![◇*完來也值得慶幸的+° 是我有資格去做你的後備*";;;
chanman2030
暱稱: chanman
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

﹏停留*
不需要理由﹏
怎掉妳已非單身﹏
或可﹏
日後只想抱著妳﹏


日誌分類

全部 (163)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

Array

RSS Feed
2008 年 1 月 20 日  星期日   晴天


諾言果

訓到11點幾,,比隻衰狗嘈醒左- -"SH!T

之後起左身..食左D野..就HeaHeaHea..真係唔知有咩做= ="

又冇得上網..Hea到2点幾到..同屋企人去黃布左飲茶..

THeN行左陣街..買左個我想買好耐既大直身鏡A___A超正

其實本來今日比人約左..但係又冇咩聲氣..所以就冇理到了.____."

日子如常的過著,,沒什麼特別的事發生,,而日記也開始變得沒有意義了,,

日記本身是記著發生過的特別事..然而,,日子日復日,,還有什麼算特別呢..

其實我係因為應承左人,,要日日打日記,,如果唔係我諗我一早也放棄了..抱歉

ps"post歌,,完本諗住post「苦茶」,,可惜比人快我一步..post左- -"

◆[[[]′′可揀過 ﹡'
             
都想再
                【遇見你﹏

http://www.youtube.com/watch?v=9otvIlPDg3g&feature=related

原唱-陳慧琳  (但係我post上黎果個唔係佢..係唔知邊到既5d學生
                    想要原唱既就自己搵吧- -"我覺得原唱唔多好聽..抱歉>"<)  

曾某年某一天某地 時間如靜止的空氣
你的不羈給我驚喜 曾說同你闖天與地
曾說無悔今生等你 也不擔心分隔千里

*多少歡樂常回味 天空中充滿希冀
 祈求再遇上 不放棄不逃避
 今天失落才明白 默默道理
 越是懷念你 越怕沒法一起*

#誰得到過願放手 曾精彩過願挽留
 年年月月逝去越是覺得深愛你
 如果失約在這生 毋需相見在某年
 完完全全共醉一生也願意
 (完完全全共醉他生也願意)#

來這年這一天這地 重見曾似相識的你
笑得輕鬆中帶傷悲 談你談我的新趣味
無法忘記當天的美 你的關心不過演戲

REPEAT*#

同大家講多個故事,,

唔知大家相唔相信有諾言果呢?

聽說世上有一種果叫諾言果...食的時候要2個人一齊食..

許下了的諾言,,如果遺反了諾言,,

諾言果就會在人的肚裡腐爛..令食了的人受盡痛苦,,,

但是..如果諾言果只留在一個人的體內,,那還有什麼意思呢?!

如果許下了的諾言,,只有一個人在遵守,,那諾言還有用嗎?!

你還相信會有諾言果嗎???