訓到11點幾,,比隻衰狗嘈醒左- -"SH!T
之後起左身..食左D野..就HeaHeaHea..真係唔知有咩做= ="
又冇得上網..Hea到2点幾到..同屋企人去黃布左飲茶..
THeN行左陣街..買左個我想買好耐既大直身鏡A___A超正
其實本來今日比人約左..但係又冇咩聲氣..所以就冇理到了.____."
日子如常的過著,,沒什麼特別的事發生,,而日記也開始變得沒有意義了,,
日記本身是記著發生過的特別事..然而,,日子日復日,,還有什麼算特別呢..
其實我係因為應承左人,,要日日打日記,,如果唔係我諗我一早也放棄了..抱歉
ps"post歌,,完本諗住post「苦茶」,,可惜比人快我一步..post左- -"
◆[[[]′′可揀過 ﹡'
都想再
【遇見你﹏
http://www.youtube.com/watch?v=9otvIlPDg3g&feature=related
原唱-陳慧琳 (但係我post上黎果個唔係佢..係唔知邊到既5d學生
想要原唱既就自己搵吧- -"我覺得原唱唔多好聽..抱歉>"<)
曾某年某一天某地 時間如靜止的空氣
你的不羈給我驚喜 曾說同你闖天與地
曾說無悔今生等你 也不擔心分隔千里
*多少歡樂常回味 天空中充滿希冀
祈求再遇上 不放棄不逃避
今天失落才明白 默默道理
越是懷念你 越怕沒法一起*
#誰得到過願放手 曾精彩過願挽留
年年月月逝去越是覺得深愛你
如果失約在這生 毋需相見在某年
完完全全共醉一生也願意
(完完全全共醉他生也願意)#
來這年這一天這地 重見曾似相識的你
笑得輕鬆中帶傷悲 談你談我的新趣味
無法忘記當天的美 你的關心不過演戲
REPEAT*#
同大家講多個故事,,
唔知大家相唔相信有諾言果呢?
聽說世上有一種果叫諾言果...食的時候要2個人一齊食..
許下了的諾言,,如果遺反了諾言,,
諾言果就會在人的肚裡腐爛..令食了的人受盡痛苦,,,
但是..如果諾言果只留在一個人的體內,,那還有什麼意思呢?!
如果許下了的諾言,,只有一個人在遵守,,那諾言還有用嗎?!
你還相信會有諾言果嗎???
|