今日,,好早好早好早就要起身,,唉- -"
ChLoe叫左我今日一定要去排舞..但係我琴日4点幾先訓.__."
9點就起左身..約就約11點..由於我冇認路能力..終於也是遲到了>"<
去到..得4個人..小得可憐xx唉xx練黎練去都係果幾個..冇咩好練..
之後呃左馬沙出黎..本來11點練到1點..我呃佢練到2點佢先黎..
搞到佢哂左30蚊車錢anD30蚊舞場費..佢個樣好似我殺佢全家咁- -;
我最終都係請番佢食飯補數.___."食完野食後去左剪頭髮A__A
馬沙話我剪完次次都差唔多..不過我覺得最好都係今次-]]
之後我同馬沙冇野做..佢去左我屋企整電腦,,,完來佢電腦蠻勁的說..
整完同佢落左符近籃球場打波..好耐冇打波了.____."
終於有一日係冇咁悶了..今日過得還算有意義..
pS"THx馬沙沙幫我整電腦 xDD再post歌吧-]]
因為仲未搵到Janice版..抱歉>"<.>
但係個人覺得Janice好聽好多..想聽就自己down na-]]
°° *見你一面也好•×◆`*緩我念掛``■//
http://www.youtube.com/watch?v=i4hm8Tn4804 ""黎明版
夏日傾情
是你嗎 手執鮮花的一個
你我曾在夢裡 暗中相約在這夏
承諾站在夕照後 斜陽別你漸離去
亦會不歸家 期待我嗎
是你嗎 能否輕輕轉身嗎
盼你會來靜聽我的心裡面說話
每天我衷心祝禱 祈求夏季快來到
讓這麼一刻燃亮愛吧
I Love You
你會否聽見嗎 你會否也像我
秒秒等待遙遠仲夏
I Love You
你不敢相信嗎 我已深愛著你
見你一面也好 緩我念掛
是你嗎 能哼出這首歌嗎
你我最愛沿路唱 以歌聲替代說話
這首歌在夢裡面完全為了你而唱
讓我的聲音 陪著你吧
I Love You
你不敢相信嗎? 我已深愛著你
見你一面也好 緩我念掛
你應該知道 你應該感到 誰人愛你
|