!◆﹏﹡▲×° '╳×回憶﹏惡魔×^ ` ! ` ^×
 
  *..,`![◇*完來也值得慶幸的+° 是我有資格去做你的後備*";;;
chanman2030
暱稱: chanman
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

﹏停留*
不需要理由﹏
怎掉妳已非單身﹏
或可﹏
日後只想抱著妳﹏


日誌分類

全部 (163)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

Array

RSS Feed
2007 年 12 月 30 日  星期日   晴天


剪髮xD

 今日,,好早好早好早就要起身,,唉- -"

ChLoe叫左我今日一定要去排舞..但係我琴日4点幾先訓.__."

9點就起左身..約就約11點..由於我冇認路能力..終於也是遲到了>"<

去到..得4個人..小得可憐xx唉xx練黎練去都係果幾個..冇咩好練..

之後呃左馬沙出黎..本來11點練到1點..我呃佢練到2點佢先黎..

搞到佢哂左30蚊車錢anD30蚊舞場費..佢個樣好似我殺佢全家咁- -;

我最終都係請番佢食飯補數.___."食完野食後去左剪頭髮A__A

馬沙話我剪完次次都差唔多..不過我覺得最好都係今次-]]

之後我同馬沙冇野做..佢去左我屋企整電腦,,,完來佢電腦蠻勁的說..

整完同佢落左符近籃球場打波..好耐冇打波了.____."

終於有一日係冇咁悶了..今日過得還算有意義..

pS"THx馬沙沙幫我整電腦 xDD再post歌吧-]]

因為仲未搵到Janice版..抱歉>"<.>

但係個人覺得Janice好聽好多..想聽就自己down na-]]

°° *見你一面也好•×◆`*緩我念掛``■//

http://www.youtube.com/watch?v=i4hm8Tn4804 ""黎明版

夏日傾情

是你嗎 手執鮮花的一個
你我曾在夢裡 暗中相約在這夏
承諾站在夕照後 斜陽別你漸離去
亦會不歸家 期待我嗎

是你嗎 能否輕輕轉身嗎
盼你會來靜聽我的心裡面說話
每天我衷心祝禱 祈求夏季快來到
讓這麼一刻燃亮愛吧

I Love You
你會否聽見嗎 你會否也像我
秒秒等待遙遠仲夏

I Love You
你不敢相信嗎 我已深愛著你
見你一面也好 緩我念掛

是你嗎 能哼出這首歌嗎
你我最愛沿路唱 以歌聲替代說話
這首歌在夢裡面完全為了你而唱
讓我的聲音 陪著你吧

I Love You
你不敢相信嗎? 我已深愛著你
見你一面也好 緩我念掛
你應該知道 你應該感到 誰人愛你