終於考完試了-]]
今日係考唔係好關事既TSA(系統性平估- -?)..
中英都係做作文..難不到我吧a__a而數學就係好多好多既mC
放左學..本來想去剪頭髮,,
但係咁早去完冇野做..就送朱仔果D去又一城..
去到又一城溜冰場..
見到芷蕾..佢叫我同沙一齊溜..仲要佢請- _"'
我地果陣以為佢講笑..
跟埋落去..點知佢好快就令左錢比我地入場.____."
AMAYSING!__!我唔知點解有D內疚,,所以我發誓我唔教識佢溜我唔走- ->
之後其他人黎埋..
我教左芷蕾一陣..就有好多人叫我教埋佢...
之後差唔多成場都係到教人..不過芷蕾都算識..我都安心D .O."
溜到5點到就走了,,沙陪我去YMT剪,,
都係上次果間,,還可以吧=]
ps"今天累的是..唔post歌了-]]下次再post na[[-
*●|!.活大半生 +°還是很失敗"__]|!
|