生日快樂喔-]]林ChLoe
雖然同佢唔算係好熟?!仲要成日比佢串- -"
不過都同佢講番句{生日快樂))NA=]
特登留到12點後先打日記..唔洗打多篇maA__A
因剛考完試..所以今日有一日假放,,,
不過也是悶悶的..晨咁多約出黎打機- -"悶到足8係到..
其實我唔係好中意打機..不過都比人強迫左去..算了吧.___."
約9點..要我成8點起身..約果個仲要遲到..真係丁頁- -"
唉...又悶悶的過了一天/.=悶=完又多野做了..
]聽日對卷,,好緊張呢-]]
不過講真,,今年試卷都易左多好,,仲易過F.2考果陣.___."
Ps"上次冇post歌,,今次post番吧-]]
* //|,,**偷生過﹏每日,﹐0*
http://www.youtube.com/watch?v=XSSwkrNwmB0
陳柏宇 – 斷絕來往
或再不配合 共你一對
都想當老友伴隨
始終兩腳難後退 太不識趣
單向地愛下去
別這種態度 極之乾脆
約見面藉口諸多 說要推
如果不想再面對 慘遭負累
無謂再做朋友 便告吹
*我會消失 讓自己一個抑鬱
道謝你絕情 絕得送上這種惡疾
來日裡 你與我各自賣醉
再也不知你於週末怎麼生趣
盡快消失 為自己一個呼吸
若令你動情或者我永遠不及
即管退隱 誰人令我這麼固執
或有種隔膜 沒法攻破
都可否念於當初 吻過麼
如果騷擾你是我 不勝負荷
寧願斷絕來往 就這麼
Re*
偷生過每日 日夜都因你抑鬱
念盡你絕情地放棄愛我
是千夫所指的過失
純情願憎多一個人 不接受憐憫
|