琴晚3點幾先訓- -"所以今日都好遲先起身
get up CHAT msn waif yi 番茄anD是但
點知番茄嬲左我..傾左好耐都唔知咩事嬲我- -"
不過算na,,我做做埋埋咁多衰野..有人嬲我都唔出奇..
call馬沙..點知佢同生去左旺角唱k..唔叫埋我- -"
一向唔講粗口既我?!都冇咩可以點..最多叫佢玩得開心d..
之後本來想同yi玩勁舞,,差唔多有成年冇玩既我..
勁舞版本仲係2.x- -{要更新..sorry .____.>下次同你玩過..
我家姐一番到黎就叫我同佢一齊大掃除..有d唔想 . ."
不過都係幫左佢做左2個鍾到..終於finish..
本來已經累的我現在更累..我ma今日唔番..
我家姐自動請英煮飯食..點知都係食麵~都唔算差....既......
ps"快到情人節了,,但我也是要單獨的過..
但也祝各位可以開開心心的過情人節吧-]]
﹍_'``` ☆ 我愛你的時候你沒有理會我 *×
﹍[到你意識到我的愛時 ×我已經移情別戀°"*
http://www.youtube.com/watch?v=jKmr7ENP38w
黑風暴雨 - 鄭中基
天氣 總不穩定
不懂掌管 雨勢未暫停
心跳 不肯安靜
轟天交響 聽意亂難平
視聽 跟黑雨合併
後悔 始終太任性
敲打 過去現在的火併
怎會 不支倒地
清醒一刻 錯過了限期
不愛 呼天搶地
終於崩潰 永遠地別離
面對 終止界限線
就似 抗世的苦戰
呼吸 到最後 想改變
*狂風 暴雨 誰可呼風喚雨
誰可 贈我 多一天 多一秒 去奮力 抗爭天意*
明知 定了限期 提起番天傲氣
如果 斷臂 單手 支撐 可以繼續撐得起你
心跳 終於安靜
一聲不響 世界像暫停
不信 再硬併 不清醒 太過份動情
面對 終止界限線
為你 我徹底苦戰
即使最後 你聽不見
Repeat *
狂風 暴雨 狂兇於你暴雨
晴天 下雨 居然想指尖去咒罵 最終寬恕
|