Happy Mickey New Year(;
現在是深夜5時,,還沒有睡吧-]]
其實都好眼訓..但係唔知點解想打埋日記先..
今日訓到好遲先起身..一起身馬沙就叫我去練舞- -"
之後去到比我想像中多人得多了.___."
我今次反而冇咩練過舞..都係同ChLoE係到吹水..超好笑-]]
本完練完要去咩元郎西果度交收,,點知條友太煩- -"放左佢飛機,,
抱歉>"<.>由於今日唔洗食團年飯既關係..
我番到屋企冇幾耐文西就call我出去打機..勁小人.___."
玩左2個鍾到就走了..太悶- -"
我都係好遲先on Msn,,看到一些值得我開心的事吧-]]謝你
●`'.. .-|]′所有女人都是喜歡壞的男人
然而,,女人都是喜歡危險的`]】
ps" 身邊的人漸漸的離我而去,,會是好是的嗎?!
天氣冷了>"<大家也要多穿衣服呢-]
好耐冇post歌了-]]也帶了首好歌
http://www.youtube.com/watch?v=16pEYi7706o&feature=related
我真的受傷了-王菀之
窗外陰天了 音樂低聲了
我的心開始想你了
燈光也暗了 音樂低聲了
口中的棉花糖也融化了
窗外陰天了 人是無聊了
我的心開始想你了
*電話響起了 你要說話了
還以為你心裡對我又想念了
怎麼你聲音變得冷淡了
是你變了 是你變了
燈光熄滅了 音樂靜止了
滴下的眼淚已停不住了
天下起雨了 人是不快樂
我的心真的受傷了*
REPEAT*
我的心真的受傷了
|