其實本來今日冇咩心情打日記,,BecauZ睇左d野..
不過算了吧-]]
以為今日去拜年,,完來only去食團年飯,,仲未有利是>"<
不過都係夜晚食..朝早我自己去左LHF睇3 anD tie..
點知都係冇咩岩- -"行行行..都行左3個幾鍾=累=
今年食團年飯唔知點解冇咩氣氛..
之後我ma and 家姐去行年燒..我累了便自己一個回家..
x放棄是愛的一種﹏ 我愛你+所以更加要學會放棄-]]