而家既時間係深夜一點05分..很眼訓呢>"<
不過應誠左人地要打日記..冇得唔打- -"
呢2日陸運會..不過我都係咁耐以黎第一次冇心機跑.__."
我本來報左「1500米...跳高 anD 200米」
但係1500冇跑到,,,,唔想跑X.X;
而跳高我就係一個不知情的情況下MISS左-3-"
200米係初賽以首名出線,,但係決賽跑第尾(唔知點解冇心機跑- -)
最後同FD傾計差唔多傾左成日..不過真係好悶.____."
其實都唔知為左d咩而去跑..沒有了動力>"<
時間係真過得好快..轉眼又已經一年了..但係好似咩都冇做過咁..
其實...生存 還有什麼意義呢...像行屍走肉般..沒有意思~
真係唔想再咁落去..有冇人可以幫到我....真係好辛苦
*'|°[ 為了你 × [] 我可以^**放棄1切!`;'*
|