| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 27 日 星期二 |
 | |
| 整天都很累.. |
|
今朝落大雨..當偶行到學校門前..
保馬既人竟然......有個F.2冇帶’姐’..
竟然冇人’姐’佢..跟著偶就行過去’姐’佢..
跟著上英文堂竟然訓著左=Q=....唔好意思呀..
可能尋晚成1點訓+上尋日P.E.跳繩跳得變態得滯..很累很累很累真的很累..
c下c下咁捱到lunch..食左個一哥焗..
精神左好多yeahhhhhh..跟著中史堂..
巧鐘意上朱古力波既中史堂^^..特別精神yaaaaaa..
跟著係mathhhhhh啦..都係計下數咁..
咁就一日啦..放學打左電化俾肥崑..
今日要休息..所以唔去你果鼠啦..
返到黎訓,,食,,沖,,訓..
|
| 刊登時間︰2005-09-27 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 26 日 星期一 |
 | |
| 去肥崑果鼠?! |
|
返學,,落雨..跟著就係上堂上堂又上堂..
P.E.堂偶跳繩中繩..跳左26下YAaaaaAaaa!!....
跟著又反大繩..卓lun,,肥鋒,,偶個人表現=q="..
跟著返學衝出去等肥崑..佢遲到= ="..
等齊人..搭小巴..
去到落大雨..再轉車搭的的..
去到做功課..睇左陣書=q="(我都會睇書?=Q="聽日會5會頭條係化有隻豬識爬樹..)..
跟著食飯..飽飽好味..
跟著搭車返歸..返到黎洗,,反,,訓
|
| 刊登時間︰2005-09-26 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | ... | 216 | »
|