今日... 除左中文同音樂之外,冇堂係正經上既... 因為數學堂變左「練歌堂」 而科學同英文就睇戲,睇朱古力掌門人(睇過n次- -) 練歌係因為明天就要歌唱比賽(本人五音不全) 而睇戲係因為全部女仔去哂英詩,得番半班,教書都冇用... 科學之後就係學習評估(英文) 評完之後太得閒,幫xxx整好個台鉤(即係掛書包個鉤) 幫完人真係開心~ ------------------------------ 番屋企呀媽叫我6:30p.m.落街食飯.... 之後又係沉悶既屋企生活....... 悶.....