今日本身諗著去打狗狗(我唔想打的)
點知去到果到冇狗
但比何榮彰發現左個類似墳墓既野
果時我第一個反應係:
「真架...」
之後我,詹,彰,吳景都即走
番左屋企
放低支M4
帶左個足球去boom氣
攞左去侯王廟踢
順便去埋楊怡個生日會
果度好熱.....鬧
真係好好玩
玩槍(打靶)
踢波
有人撩我鬥波
我梗係踩佢都傻
死傻詹以為自己好踢得
想應丞佢地
佢地3個係巴塞足球學校(標小)
我地得我係
3個打1個都打唔到啦
何況我咁廢
踢都比人笑
所以就玩槍
翹借左我支槍玩
講真果刻真係有D驚
驚佢拎唔穩
不過都冇...
---------------------------------------
番到home
睇波(東亞運足球決賽)
香港對日本
超好睇
香港踢得好好
好佩服佢地既技術,意志
本身香港1:1日本
加時都係1:1
所以射十二碼
結果4:3
加埋5:4
又攞金牌啦
好野!!
香港加油!
|