今日對我黎講係大日子
冇錯..
就係我生日
好多人同我講生日快樂
好開心
亦好多謝佢地
翹妹妹仲送左張生日卡比我
果然係我既好妹妹^^
今日都同佢番學同放學
放學時
行沙地
東東叫我上斜坡
翹同張可怡,我同東東都有上
之後
翹有些少技術問題所以我幫左佢
真好!
----------------------------------------
諗起午息時真好笑
東東比miss莫莫叫出去「技術對話」
我都聽到
真係好好笑
笑爆左我
之後就落左地下買野飲
我請佢飲左支檸檬茶
Yeah!
----------------------------------------
番到屋企
食蛋糕
蛋糕好好味呀
應各朋友所言
「生日快樂」
再一次多謝各朋友
最後我預祝楊怡妹妹
明天生日快樂
一定要快樂呀!!^^
|