今日朝早..
幫人拎米= =
拎完後
番屋企玩槍
玩玩下冇哂電
想叉電
個叉電器係咁響
支槍又唔玩得
所以又出左旺角
原來係個叉電器燒左fues= =
之後仲買左一個M4彈匣(沙色)
買左一個槍袋(唔洗成個盒托番屋企)
番到屋企試槍
支槍回復正常
好開心~
-------------------------------------------------------
今日既東亞運比賽
好似正係得Table tennis
香港表現好好
帖雅娜好靚女=_="
希望香港可以攞多D獎牌啦~
香港加油!!
|