今日因為上個星期用左D堂練歌既關係 所以今日要調堂, 通識------>科學 科學------>數學 科學堂做電路實驗 超好玩!!! 數學,而家變左我好中意上既堂~ 今日媽咪chan就咁比左張工作紙我地做 做完之後冇野做= = ----------------------------------------------------------------------- 呢排要行路番屋企 因為冇錢搭車.... 要草錢買槍 就黎買到啦!!! 幾日後買到.... 好野!!!